Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Loučení s G-bodem

Teda řeknu vám, to s tím G-bodem, to byl snad největší podvod 20. století. Až teď to konečně prasklo. Žádný prostě není.

© Ján Žabka

 

Psali to v novinách. Takže to asi bude pravda. A jsme bez G-bodu.

Možná to ani nebyl podvod. Možná to byl jen omyl. Možná pan doktor Gräfenberg měl štěstí na pacientky s jistou anatomickou zvláštností. Kdo už to teď rozsoudí. Ale (skoro) všichni jsme tomu přes půl století věřili.

Nedávno jsem taky někde četl, že vědci zjistili, že ani vagína hluboko vevnitř není příliš bohatá na nervové zakončení, takže není moc citlivá na dráždění. Snad jen na okraji, u vstupu. Trochu.

A tuhle byla velká diskuse, ze které jasně vyplynulo, že prý ani ženský ňadra nejsou zas nějak erotický, stačí u nich držet mimino a erotika mizí, můžete si je vystavit klidně uprostřed Václaváku.

Teď sedím na studené podlaze v koutě zhasnutého bytu a zapíjím žal. Můj život je v troskách. Dvě desítky let jsem žil v bludech.

Ale byly to krásné dvě desítky let. Potkal jsem různé ženy. Hledali jsme spolu G-bod často. Co nám stačila kondička. Střídali jsme polohy, rytmy i rychlosti. Zkoušeli jsme najít ten správný úhel. Zkoušeli jsme dráždění nejen u okraje, ale často - v rámci mých skromných možností - i docela hluboko vevnitř. Bohužel měl jsem štěstí na výborné herečky. Celou dobu mi tvrdily... no, teď už je to jedno. Můj život byl jedna velká lež.

A přitom občas to byly výkony hodné Oskara. Některé obzvlášť nadané dokonce dokázaly zahrát při dráždění neexistujícího G-bodu nepochybně taky neexistující ženskou ejakulaci. Samé lži...

ŽENY JSOU LHÁŘKY A PODVODNICE!!!

Věřil jsem na Ježíška. Věřil jsem na G-bod. Dlouho jsem taky věřil na globální oteplování. Ale věda je neúprosná. S tím Ježíškem to prasklo už dávno. Teď vědci zkoumali G-bod a zjistili, že prostě neexistuje. Pak vědci zkoumali G-oteplování a to taky neexistuje. Když koukám tyto dny z okna, musím jim dát za pravdu. Ne s tím bodem, ten z okna nevidím. S tím oteplováním. Venku je pěkná globální kosa.

Smekám před vědeckým pokrokem. Vím, že ho nejde zastavit. Vím, že je to věda, co naši civilizaci přivedla až sem. Vědu miluju. Ale objevem neexistence G-bodu se ve mně něco zlomilo. Změnil jsem stranu. Přidal jsem se na stranu lidí, požadujících kontrolu veškerého dalšího vědeckého výzkumu.

Jmenovitě požaduji zákaz veškerého výzkumu klitorisu a to alespoň do doby, než budu v důchodu. Kdoví, na co by vědci přišli - ohledně jeho existence.

A já už nechci nic riskovat.

 

P.S.1 Věda je vskutku úžasná. Před rokem třeba francouzští vědci prokázali statisticky signifikantní vztah mezi ladnou chůzi a schopností dosahovat vaginálního orgasmu. Zatím jen u žen, ale výzkum dál pokračuje. Ovšem pokud se chcete zeptat, jestli tréningem chůze zlepšíte vaginální orgasmus nebo naopak tréningem orgasmů získáte ladnou chůzi, to vědci bohužel ještě neví. Zatím bych doporučoval trénovat obojí. Ale raději ne současně. Nebo alespoň ne ve dne a venku na ulici. Leda tak tu chůzi...

P.S.2 Na závěr vážně: Fakt mě v těch novinách vyděsili. Tak jsem si to šel dohledat osobně. A víte, jak to bylo s tím výzkumem doopravdy? Nebojte se, žádná vivisekce. Ti vědci jen vzali 1800 žen-dvojčat a zeptali se jich, jestli mají G-bod. Logika za tím je, že u identických dvojčat by OBĚ měly mít G-bod. Nebo možná OBĚ by ho neměly mít. Ale vždy stejně, když jsou dvojčata. Bohužel se tohle nepotvrdilo. Autoři studie z toho usoudili, že G-bod je jen psychická záležitost, výsledek masáže časopisů atd. Postup i výsledek je jistě velice zajímavý, jen mám pocit, že jaksi automaticky předpokládají, že vždy obě dvojčata měly stejné sexuální zkušenosti, stejně šikovné milence atd. Což mi připadá nepříliš pravděpodobné. Takže stále zbývá šance, že ten G-bod existuje, jen začne manifestovat svoji existenci až po přiměřeném tréningu. Není ještě všem dnům konec...

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: -- RobertCZ | středa 13.1.2010 9:29 | karma článku: 33,50 | přečteno: 6193x
  • Další články autora

-- RobertCZ

Rozloučení s Čížkem aneb Pampelišky! Pampelišky!

Robert Čížek nás nečekaně navždy opustil ve čtvrtek 15.4.2010 v 23:10. Jeho přátelé a známí se můžou s ním naposledy rozloučit v Salmovské literární kavárně 14.5.2010 v 19:30.

28.4.2010 v 9:29 | Karma: 21,03 | Přečteno: 3919x | Diskuse| Hyde park

-- RobertCZ

Písničková narozeninová aneb jak jsem se učil akordy

Měl jsem zrovna sedmnácté narozeniny. Seděl jsem v kupé ve vlaku odněkud někam, žvýkal jsem svojí obvyklou cestovní svačinku (čabajku a čtvrtku chleba) a cvičil jsem do úmoru á mol a gé dur.

14.4.2010 v 9:29 | Karma: 19,84 | Přečteno: 3170x | Diskuse| Ostatní

-- RobertCZ

Pohlavní nemoci aneb všechno je jednou poprvé

Když od někoho v kanceláři chytíte chřipku, nijak silné emoce to u nikoho nevyvolá. Proč silné emoce vyvolávají zrovna nemoci pohlavní?

31.3.2010 v 9:29 | Karma: 40,61 | Přečteno: 9278x | Diskuse| Ostatní

-- RobertCZ

Když vaří Čížek aneb Bruce Willis kontra Winnetou

Závistlivě jsem si tuhle četl příspěvek páně Kroupy, jak potkal osobně Bruce Willise. Bruce Willis, můj favorit! Hrdina, co už třikrát vyvázl ze Smrticí pasti a kdo ví ještě odkud - no to už je teda něco! Chvíli jsem bílý od závisti přemýšlel, jak tohle trumfnout...

29.3.2010 v 9:29 | Karma: 26,94 | Přečteno: 2179x | Diskuse| Ostatní

-- RobertCZ

O hrozně prima holce, co nikdy nikomu neřekla - miluju tě

Přiznala se mi jednou, že nikdy žádnému muži neřekla "miluju tě". Ani jednou za celý život.

17.3.2010 v 11:29 | Karma: 28,83 | Přečteno: 3442x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Pavel přijel do Explosie, absolvuje let na simulátoru a navštíví děti v léčebně

21. května 2024  7:30,  aktualizováno  9:41

V továrně výrobce výbušnin a střeliva Explosii začala dnes dvoudenní návštěva Petra Pavla a jeho...

Elektrokolo

11. května 2021  8:39,  aktualizováno  21.5 9:19

Elektrické kolo je jízdní kolo, které pohání elektrická energie. Může se s ním jako s běžným kolem...

Nemovitosti bez majitele? Rusové chtějí na Ukrajině zabavit přes 13 tisíc bytů a domů

21. května 2024  7:59

Ruské úřady chtějí na okupovaných ukrajinských územích zabavit více než 13 tisíc bytů a domů, které...

Kolony brzdí provoz na D5 a D8 před hranicemi, důvodem jsou německé kontroly

21. května 2024

Na dálnicích D5 a D8 stojí před hraničními přechody do Německa dlouhé kolony především kamionů....

  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4010x
Po nějakých 15ti letech manželství jsem se rozvedl a zjišťuji, že najít další manželku není tak úplně jednoduché - ani když se to dělá intenzivně a vědecky přes seznamky...